REKLAMACE
Postup při uplatnění reklamace:
Reklamace přijímáme pouze s vyplněným reklamačním formulářem.
Formulář vyplňte čitelně, uveďte název zboží a přesný popis závady a to i v případě, že reklamujete více výrobků současně.
Zboží k reklamaci spolu s vyplněným formulářem
- předejte našemu obchodnímu zástupci (u něhož byla objednávka vytvořena)
Našim zákazníkům poskytujeme dokonalý servis a kvalitní služby.
Přesto se může stát, že dojde k poškození zboží. V takovém případě Vás žádáme provést následující:
- vyplnit reklamační formulář
- kopie dokladu o nákupu zboží
- případně opatřit fotografie (především u škod způsobené při přepravě)
V zájmu našich zákazníků, k rychlému vyřízení reklamace je nezbytně nutné správné vyplnění všech potřebných údajů.
Reklamační formulář ke stažení ZDE.
Nejčastější chyby uživatelů při instalaci dávkovače:
- protékání pumpičky - může být způsobeno slabostí baterií - vyměňte baterie a zkontrolujte funkčnost přístroje
- nové baterie – důležité je stejného typu (značky) – v případě nerespektování se přístroj neuvede do chodu
- správné uložení baterií (chyba přepólování baterií)
- použití nevhodné náplně (gel, roztok nebo roztok s obsahem písku), pokud je příliš hustý – způsobí ucpání trysky popřípadě přístroj vůbec nenasaje hmotu
- špatně vložená pumpička do drážky jezdce (vložení POD drážku nedávkuje, vložení NAD drážku může způsobit polámání jezdce, vylomení zubů z ozubeného kolečka nebo pumpička zůstává otevřená a protéká)
- použití správného adaptéru a napětí
Manuály k dávkovačům:
Dávkovač 090736 ke stažení ZDE
Dávkovač 090316 ke stažení ZDE
Dávkovač 090313 ke stažení ZDE
Dávkovač 090314 ke stažení ZDE
Instalační videa:
Manuál sestavení stojanu primaSOFT na dávkovač ZDE.
Instalace a kontrola dávkovače primaSOFT 090736 ZDE.